Βιογραφικό σημείωμα



Η Στάμου Πηνελόπη γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Είναι κάτοχος του πτυχίου Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου Αθηνών όπου  ολοκλήρωσε τις σπουδές της το 2009 με βαθμό πτυχίου 7,51 και είναι κάτοχος άδεια άσκησης επαγγέλματος. Έχει ολοκληρώσει την φοίτησή της στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας που στόχο είχε την  απόκτηση του μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης (MSc) Ειδικής Αγωγής. Παράλληλα, πραγματοποίησε την ετήσια επιμόρφωση στο γνωστικό αντικείμενο της Συμβουλευτικής Ψυχολογίας το οποίο οργανώθηκε από το Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης. Επιπλέον, συμμετείχε στο 3ο Συνέδριο Εξελικτικής Ψυχολογίας και στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αυτισμού ως σύνεδρος με τη μορφή αναρτημένης ανακοίνωσης. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων και συνεδρίων στο γνωστικό της αντικείμενο. Μερικά από αυτά είναι τα εξής:

  • Επιμορφωτικό σεμινάριο: "Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες", Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Εκπαίδευσης με εισηγήτρια την κα. Φουστάνα Αγγελική, Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών, Ειδική Παιδαγωγό, Διδάσκουσα ΠΤΔΕ Αθηνών, Ερευνήτρια Ειδικής Αγωγής

  • Σεμινάριο: "Διαταραχές Διατροφής", με εισηγητή τον Dr. Σούρα Δημήτρη, Διευθυντής Τμήματος Νοσοκομείου Metropolitan

  • Ημερίδα: " Η Ολιστική Πλευρά της Συστημικής Προσέγγισης", Εργαστήριο Διερεύνησης Ανθρώπινων Σχέσεων

  • 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εξελικτικής Ψυχολογίας, με εισηγητή τον κο. Μπεζεβέγκη Ηλία, Καθηγητής της Φιλοσοφικής Σχολής του Ε.Κ.Π.Α

  • Διεθνές συνέδριο: "Δημιουργία και Θάνατος, ο Θάνατος επί τω έργω: ετερότητα και μνήμη πένθους", με εισηγήτρια την κα. Κανελλοπούλου Λίσσυ, επίκουρη Καθηγήτρια στο E.Κ.Π.Α

  • 2ο Συνέδριο Γνωστικής Ψυχολογίας: " ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ: από το εργαστήριο στην κοινωνία", με εισηγήτρια την κα. Μπαμπλέκου Ζωή, Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής ΕΛΨΕ

Εκτός από την κατάρτιση και επιμόρφωση που αποτελούν σημαντικά εφόδια, η Στάμου Πηνελόπη έχει μια πολυετή εμπειρία στο χώρο της Ειδικής Αγωγής. Παράλληλα με την φοίτηση της στο Πανεπιστήμιο,έκανε την πρακτική της άσκηση στο Συμβουλευτικό Σταθμό του Δήμου Πετρούπολης, υπό την εποπτεία της κας. Χαραλαμπακοπούλου Δήμητρας, παιδοψυχολόγος του κέντρου όπου κύριες αρμοδιότητες και δραστηριότητες αποτέλεσαν η παρακολούθηση και συμμετοχή συναντήσεων, η καταγραφή του οικογενειακού ιστορικού, και η καταγραφή των περιστατικών. Την πρακτική της άσκηση συνέχισε στο Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτησιογόνων Ουσιών "Φαέθων" του Δήμου Ιλίου, υπό την εποπτεία της κας. Παπαδιώτη Μαρίνας, υπεύθυνη Ψυχολόγος.  Η συμμετοχική δραστηριοποίηση σε βιωματικά σεμινάρια που εκπονήθηκαν στους εκπαιδευτικούς για τους τρόπους διαχείρισης της συμπεριφοράς των μαθητών, καθώς και η επέμβαση σε μαθητικές κοινότητες μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αποτέλεσαν δραστηριότητες στις οποίες ήταν υπεύθυνη  η ίδια. Το χρονικό διάστημα μεταξύ του Οκτωβρίου του 2009 και του Μαίου του 2010 η Στάμου Πηνελόπη εργάζοταν εθελοντικά στην Μονάδα Εφήβων του Ελληνικού Κέντρου Ψυχικής Υγείας και Ερευνών. Στο πλαίσιο της εργασίας της, παρείχε συμβουλευτική υποστήριξη σε εφήβους και γονείς ενώ συμμετείχε σε ομάδες εποπτείας με σκοπό την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των περιστατικών.  Επιπλέον, εργάστηκε για 2 χρόνια στο κέντρο μάθησης, λόγου και συμπεριφοράς "ΕΞΕΛΙΣΣΕΙΝ", υπό την επιστημονική διεύθυνση του Dr. Σακκά Βασίλειου. Κύριες δραστηριότητες αποτέλεσαν:

  •  Ψυχολογική Υποστήριξη σε παιδιά προσχολικής, σχολικής και εφηβικής ηλικίας.
  •  Εκπαίδευση ατόμων με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές (Δ.Α.Δ)
  •  Μαθησιακή Αποκατάσταση μαθητών όλου του ηλικιακού φάσματος
  •  Παροχή συμβουλευτικής γονέων

Τέλος, εκτός από το πολυποίκιλο εκπαιδευτικό υλικό, κατέχει και τα εξής σταθμισμένα ψυχομετρικά εργαλεία:

  • ΤΕΣΤ-Α: Σταθμισμένο αξιολογητικό εργαλείο για την ανάγνωση
  • ΑΜΔΕ: Σταθμισμένο εργαλείο ανίχνευσης μαθησιακών δυσκολιών από εκπαιδευτικούς
  • ΛΑΜΔΑ: Λογισμικό Ανίχνευσης μαθησιακών δυσκολιών και αδυναμιών
  • UEMCT: Ψυχομετρικό εργαλείο Πρώιμης Μαθηματικής Επάρκειας της Ουτρέχτης
  • Αθηνά Τέστ: Σταθμισμένο Εργαλείο Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου